BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 30, 2011

happy birthday,friend....

hye korang...lamer gak kan aku x update blog....hurmmmm..nak buat cemner buzy memanjang....dengan masalah tu,masalah ni..hishhhhh banyak masalah........ntahlah....kenapa 'dier' tu x berubah lagi.....kenapa still ngan perangai ngan samer..wutever lah kan..tu prob kau..bukan prob aku..okeyh...now to the topic.....sebenarnya hari nie hari jadi kawan aku nama dier NUR IRMA WARDAH BINTI ONN...tapi Irma nie tak ader kat sekolah sebab dier pergi berkhemah Pandu Puteri.......takpelah...kat cini aku nak wish kat kow..Selamat HAri Jadi..semoga kau panjang umur n dimurahkan rezeki oleh yg Maha Kuasa...walaupun kau kekandang x ambil taw pasal aku,aku tetap ingat birthday kow...lagi?????......(tengah pikir)......ermmmmmmm....haaaaaa!!!!aku doakan kau agar kow dapat 5A lam UPSR....japppp...aku harap kow berubah lah yer...sorry,aku x leyh nak post gamba dier coz komputer aku nie entahla....susah nak cakap.....

0 ulasan: