BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 1, 2011

pelanduk dua serupa kot.....

hye korang..tadi time aku nk pergi kt kete abah aku,aku ader nampak arr sorang ******* nie..muka dier sebijik cam orang yg pernah membuatkan aku malu suatu ketika dahulu(tahun lepas)..aku benci ngan muka dier....aku jeling kt ***** tu......aku sangat benci arrrrr ngan muka kow dulu..mmg sakitkan hati wanita jerk kan......huh...mengeluh jap...aku benci kt kow!!!!!cukuplah kau dipermainkan oleh kow....kow kt depan aku bukan maen baik lagi ...tapi belakang aku,kow tikam aku kan.....aku mmg benci giler kt kow...........aku benci kow!!!!!!!benci!!!!!!!!!!kow mmg x habis2 nk sakitkan hati pompuan kan...aku taw aku nie x standard ngan kow kan....kow tu lebih lebih tinggi daripada aku......aku benci kowwwwwwwwww!!!!!!!!!

0 ulasan: