BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 15, 2011

penat laaaaa!!!!!!!!!

hye korang.hari nie aku penat giler beb!!!!tahap maximum ni!!!!!!!!!sekolah lain cuti,sekolah aku gak la yg ader kelas tambahan....mak aiiiiiiii!!!!!!!!how can i do kan?????calon UPSR kan....hahahahaha....di antara kerja yg perlu dibuat ialah:-

 Bahasa Melayu Penulisan-membuat karangan cerita sendiri...rangka diminta buat sendiri...
 Sains-membuat corak2 supaya dpat markah lebih.....
 Sivik-kena lukis gambar org maen bola sepak....
 Pendidikan Agama Islam-kena hafal surah Yassin(wajib taw..tiada yg terkecuali)
 Matematik-ader soalan yg perlu aku salin semula
 
 sebenarnya aku x larat nk menaip....disebabkan aku malas nk simpan lam otak apa yg aku nk taip,aku luahkan terus jerk kt sini...........

1 ulasan:

Are~q!Lah said...

tasnim,kelas tambahan ader hari aper?
balas lam blog akak eh tak0t x terbacer