BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 10, 2011

semga selamat sampai dan selamat pulang...

assalamualaikum....harap korang sumer terhibur ngan post kali nie...ari ni aku ambil cuti..coz ader la..jap agi nk citer..aku ader byk citer nk citer kt korang....masa hari selasa,aku jumpa ngan org yg suka sakitkan hati aku.....yg tu  aku malas nk story...masa hari selasa gak,sekolah aku ader buat demonstrasi bomba..skool aku panggil lah bomba....hari itu jugak malang tidak berbau apabila  debu kering yg ader lam penyembur asap tu masuk ke dalam mulut aku..


 mesti korang tertanya2 kenapa x tutup mulut n hidung??sebenarnyer aku dah tutup...ader sorang buat darjah satu dia pergi tarik tangan aku yg aku tutup mulut n hidung tu....aku terus pergi tandas..aku seperti orang yg x tentu arah time tu...aku pown m****h....harap korang paham2 lah yer...

 itu untuk hari rabu...mesti korang nk taw kan kenapa aku ambik cuti hari nie...hari 10.3.2011,ibu n abah aku pergi gi Mekah...aku kena ambik cuti la sebab kena hantar diorang kt airport....masa nk bersalam-salaman,aku menitiskan air mata.......waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........sedeyh ciotttttttttt.........dah la 2 minggu diorang pergi..bukannya 2 hari...aku x leyh gi coz aku skool ader buat kelas tambahan untuk calon2 UPSR 2011..letih tuuuuuuuu......sedeyhhhhhhhhh........uwaaaaaaaaaaaaaaaa...uwaaaaaaaaaaaa..uwaaaaaaaaaa.......


                                                                         ditaip oleh:
                                                                                       si budak sedeyh.....
                                                              

2 ulasan:

Niesa said...

semoga mak ayah awk selamat..=)

"Gadis Bermata Empat" said...

insyallah...