BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 2, 2011

tension + stress = ??

Assalamualaikum..hari nie aku tension sesangat plus stess tahap gilerrrrr..sebenarnyer esok sekolah dah start dan malam nie ader kelas tambahan..letih siott..aku nie dahla x pandai bab2 nak bahagikan masa nie..kat bawah nie aku taip aper yg aku tak prepare lagi...
 

  •  baju sekolah x gosok lagi
  • jadual x salin lagi
  • kasut sekolah belum di'kiwi'kan lagi
  • kerja sekolah..belum dibereskan lagi
  • my room belum dikemaskan lagi
  • belum prepare lagi baju sukan 
hambik kau 6 kerja yg bolom dibereskan lagi..aku letih weyh...korang aper taw....skang nie kan masa kan cepat...masa tak leyh nak tungggu kiter..kiter yg kono korja maso.....apa lah naseb..sabar tasnim..sabar...dahla potang besok ader latihan bola baling....haiyooo...ape nak jadi ngan aku skang nie??..dahla Matematik aku tak pandai maner.....

naseb lah 'dier' tu tak cakap2 aper2..kalau tak,fuh....angin satu badan........hahahahha.......naseb hari nie x ader citer 'Kejora dan Bintang'..kalau ader mau aku x siap korja 2......okeylah ..assalamualaikum...

2 ulasan:

ABSOLUTE said...

biaselah tuh, nnti bila dh tak sekolah baru tau betapa seronoknye zaman sekolah. hehe

"Gadis Bermata Empat" said...

mungkin jugak..