BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 5, 2011

aku kembali single......yeah!!!!!!!!

hye korang........bermula pada hari ini,detik ini,saat ini,aku dah kembali single.......yea!!!!!!!!!!aku bebas............skang aku dan ko dah putus.......yea!!!!aku suker bangettttt................hidup aku kini bebasssssss...bebasssssss..sebenarnyer x bebas lagi coz exam UPSR pown x start lagi..ader hati nk bebas.....aku bukan sajer2 nk mintak putus...ko pown mestilah paham kan situasi aku skang nie.........ahaks.....kalau ko nk kapel gak,ko kapel lah ngan budak pompuan kt skool ko tu....diorang semua lebih cun,lebih canteq,lebih bijak daripada aku........kalau ko x puas hati gak,lantax ko lah.....aku nk mintak putus coz aku nk pocus kepada UPSR...UBB 1 baru2 nie pown,sikit jerk lagi untuk aku mendapat 5A.....huh..naseb tak menyebelahi aku........aku harap ko dapat jumpa ngan pompuan yg lebih mulia,lebih cun,lebih canteq dan lebih segala-galanya daripada aku....aku harap ko maapkanlah aku lau aku ader wk ko sakit hati.....aku taw ko mmg sakit hati kan ngan ku...tapi ko susah nk ckp kt aku..ape ape pown...nye...selamat tinggal..semoga kau bebahagia ngan gadis yg kau jumper tu...ok bye......

0 ulasan: