BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 12, 2011

exam is around da corner!

Assalamualaikum followers tersayang......kini,tinggal 5 hari untuk membuat preparation untuk exam yg bakal menjelma pada 18,19 dan 20 April 2011....rasa takut kembali menjelma...exam dah dekat pown masih nak berblogging lagi kan..hahahha...(kembali kpd rasa takut)...Ya Allah,kuatkannlah hati hambaMu ini....permudahkanlah hambaMu ini untuk menerima apa yg diajar oleh guru2 di sekolah.....apa yg menjadi masalahnya ialah Matematik....aku x lah mahir sangat fasal mate ni.....aku tembak2 jerk soklan akhir2 sbb masa dah nk habis....perkara itulah yg membebankan aku...aku x paham langsung apa yg diajar cikgu mate aku...naseb la..nak buat camner  kan....harap aku dapat jawab soalan2 yg diberikan...aku target 5A...




 p/s:tolong doakan aku ek....aku nak sangat dapat 5A pada UBB 2 ni(18.19 dan 20 Apr.11)...
                                                

0 ulasan: