BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 18, 2011

selamat tinggal blogger...selmat tinggal korang yg follow aqu...

hye korang...mungkin nie post yg terakhir dari aku(mungkkin jerk)....coz aku dah x leyh update blog coz aku dah nak exam UBB 1 yang menetukan aku berada di kelas yang aku duk skang nie or aku turun ke kelas yang laen...korang nk taw berapa hari lagi untuk aku copy-mopy yang cikgu ajar???mesti korang nk taw kan...hanya tinggal 3 hari jerk lagi untuk aku study-mudy and copy-mopy segala yang cikgu ajar.....

dahla esok skool coz ganti raye ciner punyer walaupun dah skool hari sabtu pada minggu2 lepas(kes x ingat tarikh nie)...n then,hari ahad nie ader Majlis Maulidur Rasul kt sekolah..n pada sebelah petang plop(pada hari Ahad)ader PIBG...naseb aku x yah pergi..yahoo!!!!!!!!!!!....n,pada 26/2/011 nie ader Kursus Pemimpin Kecil iaitu pengawas2 sekolah.pengawas2 PSS,pengawas SPBT,Ketua darjah n Penolong Ketua Darjah...itu cumer kursus jerk..hari Ahad(27.2.2011)mungkin baru terima sijil pelantikan.....

rupa2nyer dah dekat 3/4 minggu aku x udate blog kesayangan aku nie..almaklumlah buzy gilerrrrrrr....balik skool jerk terus tidor...coz kecapetan...huhuhuhuhu....itu jerklah yg dapat aku share ngan korang n my lastly post.....

0 ulasan: