BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 12, 2011

"Saya Blogger Kelantan"...


                                


hye korang...saper yank sambut bufday ari nie,celamat hari jadi lah yer...korang dah bacer kan title tasnim untuk hari nie kan....hahahah....tasnim telah join segemen yg dianjurkan oleh Cik Reena Tan kiter...lau korang nk join gak korang leyh are pergi  link ni-http://cikreenatan.blogspot.com...ahakss....

Cik Reena Tan,ini ialah penyertaan daripada budak yank giler internet nie(tasnim)....ahakssss...

"SAYA BLOGGER KELANTAN"




                                                jawabanku ialah:-
       1~siapa nama anda...
           =nama saya Nur Tasnim binti Mohmed Yussof..nama panggilan Tasnim jerkkk...

      2~sudah berapa lamakah anda terjebak dalam dunia blog..
          =dah 2 bulan..sejak dari bulan Disember 2010...
  
      3~anda tinggal didaerah mana dan di mana anda  sekarang??
          =saya tinggal di Tanah Merah....saya seorang murid dari Sk Sri Suria 1...seorang murid tahun 6...saya      
            berada di rumah sekarang......
    
      4~di mana tempat istimewa didaerah anda??
          =




tempat menarik didaerah saya ialah lata hujan....ahakss..i luv it!!!!!!!

    5~harapan anda dalam dunia blog???
     =harapan saya ialah,semoga blog saya terhindar daripada fitnah2 yg x berkaitan dengan sy..

that's all...assalamualaikum....














  






















0 ulasan: